Вартові Червоного Клину. Boardgame

1918 рік. Україну очолює гетьман Павло Скоропадський, але влада його хитка. Чимало козаків прагнуть повалити Гетьманат, більшість земель контролюють автономні отамани, анархісти та відверті бандити. Зі сходу наступають большевики, на півдні завзято відбиваються "білі", а у великих містах стоять австро-німецькі гарнізони.
От-от вибухнуть чергові жорстокі бої. Але історія різко змінює свій хід.

У степах Катеринославщини з'являються таємничі вояки. Химерна форма, страхітлива зброя і викопні ящури замість коней. Невже таки настав кінець світу і з пекла вирвалися орди чортів? Як виявилось, усе значно дивніше.
Нові загарбники прибули з Марсу, де тисячі років існувала паралельна людська цивілізація. У пошуках придатних земель один із марсіянських правителів натрапив на секрет просторових порталів, які вели до легендарного світу - нашої планети.
Але війна світів завершилась менше, ніж за рік: стомлені від воєн і нажахані потойбічними ордами, земляни об'єднались. Ну, як земляни - загалом українці, бо портали відкрились лише у наших степах. Врешті козаки не лише прогнали іншопланетян, а й пробились до похмурого Марсу. Там були засновані застави проти нових агресорів, а згодом розрослась земна колонія - Червоний Клин.

На Марсі козаки здобули трофеї - артефакти і технології, які значно посприяли земному прогресу. Передача думок через мережу, яку назвали Ноосферою, безліч взірців потужної зброї і військової техніки, передача енергії на відстані, фантастичне покращення людських організмів та навіть створення штучних людей-"роботарів"!
Все це стало надбанням зміцнілої Гетьманщини, якими вона не поспішала ділитися із сусідами, насолоджуючись позицією наймогутнішої держави Землі.
Проте цій монополії невдовзі прийшов кінець. Правителі та промислові магнати викрали марсіянські секрети і могутність Української Держави похитнулась.
Єдиним козирем Гетьманщини лишилися просторові портали до Марсу (названі в народі Порогами). Щоб не допустити втрату і цієї переваги, було сформовано корпус Вартових Червоного Клину.

1926 рік. Вартовим Червоного Клину стає відомо про можливі диверсії з боку большевицького підпілля. Однією з них є заслання їхніх агентів до лав самих Вартових.

Игроки:
  • Bohdan Korchak
  • В игру может вступить еще 9 игроков

Игровые сессии:

16.02.2018 18:30. Необходимо игроков: 9.
Ведёт: Діма Лютий ЛютыйИгра: Вартові Червоного Клину. Boardgame
1926 рік. Спеціальний корпус Гетьманщини запобігає захопленню порталів на Марс і вираховує зрадників у своїх лавах